reklama

Fejtón - "Otvorený list ministrovi školstva"

Dňa 10.4. sa podarilo SIS, otvoriť podozrivý list adresovaný Ministrovi školstva. Po dlhých rozpravách sa nakoniec rozhodli pre jeho zverejnenie. Na obálke bolo napísané: Vnúčik  Doc. Mgr. Martinko  PhD....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Drahý  Martinko,

včera som dočítala tvoj posledný list, ktorý si mi poslal aj s kópiou zákona o vysokých školách. Poštárka mi ho musela doniest v troch balíkoch. A ja ti zaň ďakujem, konečne mám čím kúrit. V televízore sa včul o tebe veľa rozpráva. Že chceš, aby bolo kvalitnejšie štúdium, že chceš aby mal, každý rovnakú šancu študúvat. Dobre ta vychovala tvoja mamka. Tak sa mi to lúbi. Ešte som počúla, že si sa pochytil s tým nezdareným madarom- Tótom. Ja som ti hnedkaj hovorila, že mu z očú nič dobré nehladí, a vidíš je to tu. Iste propaguval, aby sa platilo za štúdium na vysokých šklolách, ale ty ako zástanca rovnoprávnosti študentóv si mu ukázauv, kto nosí na ministerstve nohavice.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ináč doma ništ nového. čakala sem ta na šibáky, že ma aspon prídeš vyobšívat, ale ty len v tej vlade sedis. Ja vím, je to náročná robota, celý den sediet furt kadečo podepisúvat, furt o niečom rokúvat... Však ty nemáš ani chvílku času na seba, taký si zažraný do tej roboty. Však urob si aspon chvílku pauzu a kukni v teľke Superstar alebo Mojsejovcov. Som uvažovala, že ta do tých Mojsejovcov aj prihlásim, však z teho ministerského platu sa nemóže dat vyžit. A také dva milióny to by veru nebolo na škodu. Len či by si potom o ne neprišiel, keby ti tie dane stiahli. Však povedz tomu Miklošovi nech sa neondie a nech ti dá poslaneckú imunitu aj na dane.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nech ti Pánbožko žehná Martinko, aby si mal vela zdravia a aby si sa vždy rozhodovau múdro ako doteraz.

Tvoja Babička Anastázia.

PS: Dnes ma bol navštívit tvoj bratanec Jožko. Práve dopísal maturitnú písemku ze slovenčiny. Hovorí, že dopadla dobre, a že ti dakuje za otázky (tie ktoré si mu dal pred týždnom). 

Róbert Kasman

Róbert Kasman

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

študent žilinskej univerzity Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu